آپدیت sdk

آپدیت sdk

برای کسانی که sdk را میخوان اپدیت کنند
آپدیت sdk

آپدیت sdk

برای کسانی که sdk را میخوان اپدیت کنند

اشکالات رایج در برنامه به صورت کامپایل

بعضی وقتها میخوایم با دیباگ کامپایل کنیم  که نمیشه و هر کاری میکنیم و کدها را بررسی میکنیم خودمون را به این سایت و به اون سایت میزنیم ببینیم مشکلش چیه ولی درست نمیشه و یا پیدا نمیکنیم 

من یک راه را پیدا کردم 

به خودم گفتم که الان این برنامه ای که میخوام بسازم ایراد پیدا میکنه کپی کنم به درایو دیگه و اونجااشکالش را برطرف کنم و بعد از این که کپی کردم (فکر میکردم دوباره در دیباگ کامپایل کنم نشه ولی ایندفعه کامپایل کردم دیدم راه افتاد و جایی که خطا میداد دیگه خطا نداد بعد به خودم گفتم وای این همه اشکال پیدا کردم همش یک برنامه دیگه ساختم و دوباره خطا داد 

کاش اولش برنامه را کپی میکردم درست میشود و دیگه این اتفاق نمی افتاد.

پس حالا من پیدا کردم با یک کپی برنامه جای دیگه یا درایو دیگه برنامه اجرا شد

هرکسی هم مشکل داشت یک بار کپی کنه واسه یک ایراد کوچیک داشته باشه شاید با این کار درست بشه 

این نشان میده که حافظه ای که فایل را گذاشتم اونجا فضای کافی برای کامپایل نداره واسه همین پوشش را انتقال دادم درایو دیگه و فضای کافی پیدا کرد برای پامپایل debug

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد